شرایط مدارس شاهد

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 57
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 19
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 62
    بازدید ماه بازدید ماه : 61
    بازدید سال بازدید سال : 189
    بازدید کلی بازدید کلی : 4749

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.219.236.62
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

شرایط مدارس شاهد

شرایط مدارس شاهد

شرایط مدارس شاهد از نظر کادر آموزشی و خدماتی اعم از  دبیران و معلمان ، مدیریت و خدمتگزاران از نظر علمی و همچنین سطح اخلاقی بالای برخوردار است جز مدارس خاص محسوب می  شود ،

شرایط مدارس شاهد برای بالا رفتن سطح اخلاقی و تربیتی دانش آموزان در طول هفته به طور میانگین حدود ۴ ساعت به کلاس  های تربیتی برای دانش آموزان برگزار می شود.

 شرایط مدارس شاهد

شرایط مدارس شاهد

_شرایط ثبت نام مدارس شاهد

_زمان ثبت نام مدارس شاهد ۹۷

و اطلاع از لیست مدارس شاهد ۹۷

با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

شماره تماس: ۰۲۱۷۰۷۰۲۰۱۳ پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب تماس فقط از تلفن ثابت حتی ایام تعطیل

برنامه سالانه و شرایط مدارس شاهد

شرایط مدارس شاهد  از نظر امکانات سخت افزاری نیز از سطح بالایی برخوردار است و طبق آمار اعلام شده در ۶۰درصد کلاس های مدارس شاهد کاملا هوشمند می باشند و برای این که سایر کلاس ها  نیز هوشمند شود ، اقدامات اساسی نیز صورت گرفته است. در این مدارس علاوه برساعاتی که توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین شده ، در پایه های ابتدایی ، راهنمایی و اول و دوم متوسطه ، ۲ ساعت کلاس های فوق برنامه نیز در نظر گرفته شده است.

شرایط مدارس شاهد برای بالا بردن کیفیت و سطح علمی دانش آموزان افراهم شده است ، حدود ۱۳۴۷ مدرسه شاهد در سرار کشور موجود می باشد که تقریبا ۴۰۰ مدرسه نیاز به باسازی مجدد دارد که این امر به مرور زمان در حال اجرا می باشد همچنین به تازگی در استان تهران و آذربایجان شرقی و هرمزگان و شهر گیلان غرب در استان کرمانشاه در سال تحصیلی جدید برای ساخت ۵ مدرسه شاهد مجوز داده شده است.

طرح پراکندگی

در برخی از استان ها و مناطق کشور تعداد کمی متقاضی برای مدارس شاهد موجود می باشد یکی از  مهم ترین شرایط مدارس شاهد  استفاده ازطرحی به نام طرح پراکندگی است در این طرح مشاور معمولا هفته ای ۲ ساعت در مدارس شاهد حضور پیدا می کنند و دانش آموزان را با توجه به نیاز هایشان راهنمایی می کنند. تعداد دانش آموزان در مقطع ابتدایی در مدارس شاهد کمتر میباشد زیرا  سال های بیشتر از وقوع جنگ و دفاع مقدس میگذرد و تعداد دانش آموزان در مقطع دبیرستان نسبت به ابتدایی بیشتر افزایش یافته است و امروزه بیش از ۴۹ درصد مدارس شاهد را خانواده ایثارگران تشکیل میدهند.

سطح علمی دبیران مدارس شاهد

حدود ۳۱ هزار دبیر و معلم  ۱۱۰۰  مربی پرورشی و معاون، ۱۰۷۰ معلم تربیت بدنی، ۱۳۳۰ مشاور بهداشت و ۳۰۰۰ معاون پرورشی در مدارس شاهد مشغول به کار هستند. همچنین دبیران و معلمان این مدارس با شرایط مخصوص  برای این کار انتخاب می شوند. این افراد باید تجربه و خصوصیات ایثارگری را دارا باشند ، انتخاب معلمان و دبیران توسط اداره هر منطقه انجام می شود ، اداره برای انتخاب مدیر این مدارس نیز سه نفر از بهترین مدیران در آن منطقه را به استان معرفی میکند و توسط استان این افراد بررسی میشوند، در اکثر مواقع اولیت توزیع بهترین دبیران و معلمان با مدارس شاهد می باشد.
مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثار گران وزارت و آموزش اعلام کرد  در زمینه بالا بردن سطح قرآنی  ، ۶ هزار معلم و مدیر که در مقطع ابتدایی مشغول به کار هستند، دوره های توجیهی و ضمن خدمت در زمینه فعالیت های قرآنی برگزار شده است تا بتوان به صورت پیوسته سطح قرآنی را در مدارس شاهد بالا ببرند.

شرایط مدارس شاهد برای ثبت نام

طبق اساسنامه اعلام شده شورای انقلاب فرهنگی ، مدارس شاهد مسئول هستند که فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان و آژدگان را ثبت نام کنند. جانبازان ۷۰ درصد به بالا در این مدارس به صورت رایگان ثبت نام می شوند و هیچ گونه مبلغی از آنها دریافت نمی شود همچنین  فرزندان جانبازان ۵۰ درصد هم به صورت رایگان ثبت نام می شوند و فقط هزینه فوق برنامه که ۲۵ درصد از شهریه می باشد را پرداخت میکنند. همچنین یکی از شرایط مدارس شاهد برای ثبت نام : وابستگان درجه یک و  خانواده های شهدا ، جانبازان و نیز ایثارگران باشند فرزندان شهیدان مدافع حرم نیز در صورت تایید نام آنها در سیستم بنیاد شهید نیز میتوانند در این مدارس ثبت نام کنند، یکی از شرایط مدارس شاهد  این است که اگر فضای خالی  و ظرفیت کافی داشته باشند میتوانند دانش آموزان خارج از خانواده شهید و جنابازان و ایثارگران را را با شرط معدل و همچنین گرفتن آزمون های مختلف مانند حفظ قرآن  پیش از ثبت نام ، در مدارس خود ثبت نام کنند البته باید به این نکته نیز توجه کرد که اولیت ثبت نام در این مدارس فرزندان خانواده ایثارگران می باشند.

مقالات مفید :

شرایط مدارس شاهد برای تحصیل

شرایط مدارس شاهد برای افراد عادی

معرفی مدارس

ثبت نام مدارس تیزهوشان آذربایجان شرقی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان 

azmoon.medu.ir

اطلاعیه های سازمان سنجش

و…




تاریخ ارسال پست: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 15:2
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: